بازی سرگرم کننده زنبور بدبو Funky Bee
پایگاه تفریحی گوگولی94

بازی سرگرم کننده زنبور بدبو Funky Bee

چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394

Funky Bee – پانصد سال پیش، یک اژدهای وحشتناک جادویی، قلعه زنبور عسل بد بو را در آتش سوزاند. بازماندگان و ملکه Groovisma دوباره شروع به بازسازی و ترمیم قلعه گرفتند. پس از آن قرن‌ها آنها با صلح و صفا زندگی کردند تا اینکه به تازگی یک سری از ساکنان به جادوی مرموزی گرفتار شدند. و مهم‌تر اینکه خرس‌های نزدیک رودخانه، به نزدیکی قلعه آنها آمده‌اند. شایعه شده خرسی به طرز عجیب راه دخمه‌ها باستانی را پیدا کرده است. حال شما در بازی Funky Bee (زنبور بد بو) برای کشف این راز باید به ماموریت بروید و تا دیر نشده جلوی این خطرات را بگیرید.

 

Funky Bee بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Funky Bee S2 smal بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee Funky Bee S1 smal بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee

Funky Bee S4 smal بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee Funky Bee S3 smal بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee

 

caution بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي سرگرم كننده زنبور بدبو Funky Bee لینک دانلود – 175.3 مگابایت | لینک کمکی

 


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: